§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze strony slowiara.pl oraz usług Administratora.
- Klient decydujący się na korzystanie z usług Administratora potwierdza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem, akceptuje zasady w nim zawarte oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- Administrator zastrzega sobie prawo do jednostronnego wprowadzania modyfikacji w Regulaminie. W przypadku zmian Klient zostanie poinformowany o nich mailowo.
§ 2 Definicje
- Regulamin – regulamin korzystania ze strony oraz usług slowiara.pl.
- Strona – witryna internetowa slowiara.pl.
- Administrator – firma SŁOWIARA Aleksandra Ząbek, ul. Wasylewskiego 38/1, 48-304 Nysa, NIP: 7532472861.
- Klient – każdy podmiot decydujący się na korzystanie z usług Administratora oraz kontaktujący się z Administratorem mailowo pod adresem kontakt@slowiara.pl.
§ 3 Zasady współpracy
- Korzystanie z usług Administratora jest możliwe na zasadach ogólnych zawartych w Regulaminie dla każdego podmiotu.
- Strona umożliwia Klientowi zamówienie usług związanych z marketingiem internetowym oraz branżą artystyczną.
- Administrator ma obowiązek dostarczyć zamówione usługi w wyznaczonym terminie, o którym powiadomił Klienta. W przypadku braku wyznaczenia terminu realizacji usług Administrator zobowiązany jest do dostarczenia usług w terminie 7 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty zaliczki.
- Klient jest upoważniony do zgłoszenia dwóch serii poprawek w ramach realizacji zlecenia, odnoszących się do wykonanych przez Administratora usług w terminie maksymalnie do 5 dni roboczych od otrzymania pierwszej wersji produktu. Po upłynięciu tego terminu każda wprowadzona przez Administratora poprawka jest odpłatna.
- Wprowadzenie poprawek zawartych w cenie usług obejmuje korektę treści, a nie zmianę całego produktu, którego zasady tworzenia zostały określone na początku współpracy w briefie oraz na drodze korespondencji mailowej. Druga seria poprawek odnosi się do wcześniej wprowadzonej korekty (pierwszej serii poprawek), a nie całego zlecenia. Trzecia i każda kolejna seria poprawek jest odpłatna.
- Administrator ma obowiązek wprowadzenia poprawek w ciągu 14 dni roboczych od chwili ich zgłoszenia przez Klienta. Zmiany mogą wynikać z uwagi na brak niespełnienia ustaleń określonych w briefie oraz na drodze korespondencji mailowej. Poprawki, których przyczyną jest zmiana koncepcji, niedostarczenie materiałów czy brak poinformowania Administratora przez Klienta przed przystąpieniem do wykonania usług, są odpłatne.
- Administrator zastrzega sobie prawo do modyfikacji treści Oferty bez podania przyczyny.
- Cennik usług jest orientacyjny i podane w nim ceny mogą ulec zmianie w zależności od charakteru zlecenia. Cennik wysyłany jest drogą korespondencji mailowej do Klienta.
- Administrator zastrzega sobie wprowadzenie cen promocyjnych na określonych przez siebie zasadach oraz w wyznaczonych przez niego okresach.
- Do każdej ceny usług podanej w Cenniku należy naliczyć podatek VAT, zgodnie z panującymi przepisami. W sytuacji, gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, zostanie wprowadzona odpowiednia zmiana wynagrodzenia brutto na rzecz zrealizowanej usługi.
- Pełne prawa majątkowe do produktów przechodzą na Klienta z momentem uznania Administratora kwotą stanowiącą wynagrodzenie za zrealizowane usługi.
- Opłata za zrealizowane zamówienie odbywa się w dwóch turach – pierwsza w postaci zaliczki 50% wartości ogólnej zlecenia (brutto) płatnej na początku współpracy oraz druga tura po otrzymaniu finalnej wersji produktu lub wtedy, gdy upłynął termin zgłoszenia uwag do zrealizowanej usługi.
- W momencie uznania Administratora należną kwotą wynagrodzenia Klient traci prawo odstąpienia od umowy.
- Klient wyraża zgodę na otrzymanie rachunku/faktury za zrealizowane usługi drogą elektroniczną.
§ 4 Odpowiedzialność
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za decyzje podjęte przez Klienta, w tym osoby trzecie, oraz za szkody spowodowane nieprawidłowym korzystaniem z Usług w sposób niezgodny z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Administrator zastrzega sobie możliwość do naprawy, konserwacji lub modyfikacji sprzętu, skutkującymi przerwami lub zakłóceniami w funkcjonowaniu Strony.
§ 5 Reklamacje
- Reklamacje dotyczące korzystania z usług Administratora oferowanych na Stronie należy zgłaszać drogą mailową na adres: kontakt@slowiara.pl.
- Treść zgłaszanej reklamacji powinna zawierać: datę i nazwę zrealizowanej usługi, której dotyczy reklamacja, adres mailowy podmiotu wnoszącego reklamację oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń.
- Czas rozpatrywania reklamacji przez Administratora wynosi 14 dni roboczych od momentu wpłynięcia zgłoszenia.
- Administrator o decyzji podjętej w sprawie reklamacji powiadomi klienta drogą korespondencji mailowej na adres mailowy podmiotu, który wniósł reklamację.
- W przypadku obraźliwego tonu treści zgłaszanej reklamacji przez Klienta, zawierającej wulgarny język lub/oraz obrażającej Administratora, Administrator zastrzega sobie prawo do odstąpienia od rozpatrywania reklamacji.
§ 6 Ochrona danych osobowych
- Wypełnienie i przesłanie formularza na Stronie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu przez Klienta.
- Warunkiem przesłania formularza jest podanie aktualnego adresu email.
- Dane zawarte w formularzu nie będą udostępniane osobom trzecim przez Administratora Strony.
§ 7 Postanowienia końcowe
- Odpowiedzi na przesłane drogą elektroniczną oraz pisemną uwagi Klientów dotyczące funkcjonowania Strony są udzielane przez Administratora w terminie 7 dni roboczych od momentu wpłynięcia zgłoszenia.
- Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania go na Stronie.
§ 8 Polityka prywatności
- Niniejsza Polityka Prywatności stanowi zbiór zasad postępowania z danymi osobowymi użytkowników serwisu slowiara.pl przez Administratora i obowiązuje każdego Użytkownika, korzystającego z usług Strony.
- Administratorem serwisu slowiara.pl jest Aleksandra Ząbek.
- Strona aktualnie nie obejmuje zapisów do newslettera oraz nie ma możliwości logowania się do panelu klienta. Witryna internetowa slowiara.pl ma charakter wizytówki.
- Zakres przetwarzanych danych osobowych został ograniczony do minimum niezbędnego do świadczenia usług z Oferty. Administrator zbiera od Użytkownika dane w celu uzgodnienia warunków współpracy drogą korespondencji mailowej (adres e-mail) oraz informacji potrzebnych do wystawienia rachunku/faktury za zrealizowane usługi – imię i nazwisko lub nazwa podmiotu, adres siedziby, NIP.
- Zamawiający usługi Klient wyraża jednocześnie zgodę na udostępnienie treści prac stanowiących przedmiot umowy w portfolio Administratora oraz wskazanie podmiotu zamawiającego usługi jako swojego Klienta w celach marketingowych na stronie www lub w pliku pdf.
- Dane kontaktowe przekazywane przez Klienta drogą mailową są wykorzystywane tylko i wyłączenia do celów świadczenia usług przez Administratora – kontakcie na poczet współpracy, przygotowania umowy, rozliczenia za zrealizowane usługi.
- W przypadku dodatkowych pytań dotyczących Polityki Prywatności należy wysłać zapytanie na adres: kontakt@slowiara.pl.